Teller

Thursday, January 4, 2007

Så fikk verden en ny blogger

Ja, du verden, for ikke si å du store verden. En ny blogger har kommet til vår jord. Og om jeg ikke tar bloggerjomfruhinna(ring Sylfest Lonheim, jeg har et nytt ord), så er det ikke så fryktelig langt unna.

En kan kanskje spør seg hva i alle dager undertegnede skal med en blogg. Tja, si det. Men jeg tror jeg har en grunn på lager. Her sliter jeg dag ut og dag inn med min kvasifolosofiske hjernes tanker, ideer, eksperimenter og en hel del bullshit. Så da tenkte jeg det er rett og rimelig at jeg plager også mine omgivelser med disse både fornuftige og til dels fullstendige riv ruskende gale tankeeksperimenter.

Så får vi håpe at psykologene i Kristiansands området ikke klikker seg inn her med det aller første. Det kan nemlig fort føre med seg menn i hvite frakker og inntak av gratis rusmidler iført tvagstrøye.

Yours sincerly,
Kvasifilosofen himself.

1 comment:

Unknown said...

Heu heu. Vælkømmin te cyberspace. Hva med en liten link til meg?
http://www.schizofrenic.com